Friday night

Tjenare sötisar!

Har varit en jätte mysig fredag, varit med Emelie.När vi satt i bamba & åt så säger emelie plötsligt: Är det en hund?, Näe det är ett får haha. Då går det ett får utanför Nordlyckeskolan haha, fåret hade typ rymt eller nåt?

Men vi har varit på gården och där var även Camilla. Jag frågade om dom kunde ställa fram godiset så jag kunde köpa men dom bah: Nej då, följ med mig här så får du plocka hur mycket godis du vill ha!!! Haha jag blev asglad och tog massa godis, yummii♥

Imorgon ska jag passa min syster förmina föräldrar ska köpa julklappar&presenter. Hade velat gå på "Rocka fett" men vi ska till några vänner imorgon, aja så är det ibland.


Btw, Tessan&Lollo åkte på konfa läger idag, kommer sakna er mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0