Min och Lollos Tjejmiddag

Här är bilder från min och Lollos Tjejmiddag, enjoy! :)

En shoppingglad Lollo!


Tessan håller tal för mig!


Nu ska vi dricka bål!


Nu äter vi gurkstavar,morotsstavar och dipp!


Jag och Tessan posar och dom andra är bara allmänt efterblivna.


Frida står upp!


Tårtorna som jag och Lollo tinade genom att andas på!


Pysseltjejerna målar medans vi andra "modiga" kollar på skräckfilm!


Emelie posar glatt medans Lollo svingar med tofsen(och rumpaaaan)!


Lollo rååååååka tappa tårtan!


Emelie råååååka spilla saft på sina fina lila strumpor!


Myys framför teven!


Tuffttufftåg i Lollos vardagsrum!


Kommentarer
Postat av: frida

men emmaaaaa !! den fjärde bilden är ju ccpp fuul ser ut som en tant agda eller nånting :O <3

2010-11-15 @ 20:11:34
Postat av: therese<3

håller med dig alla andra efterblivna, det är bara du och jag som hänger med ! <3

2010-11-15 @ 20:55:13
URL: http://thereseomilds.blogg.se/
Postat av: emma

Haha frida du är jättesöt!



Tessan vi äger!!!

2010-11-16 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0